Дата и час: 21 Окт 2017, 09:31

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2012, 15:25 
Offline

Регистриран на: 25 Окт 2011, 16:42
Мнения: 11
Stankofm написа:
Здравейте Колеги.От скоро карам RENAULT R19 1.9D 75h.p 1991 ROTODIESEL,че въпроса ми е мога ли да слагам масло(и какво?) в нафтата,колко като се има в предвид,че резервоара ми е 55 литра,и за зимата какво да правя?

Слага се двутактово масло в съотношение 1:200, в твоя случай на 50 литра резервоар, трябва да сипеш 250 грама двутактово масло. Хубави са двутактовите масла на Бардал.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2013, 13:19 
Offline

Регистриран на: 14 Сеп 2011, 15:10
Мнения: 2
FGRC написа:
Чисти глупости са това с тихата работа на дизел с двутактово масло в нафтата и то 150-200мл на резервоар.200мл на 50л нафта какво постигате с това и за каква мазилност говорите при това съотношение.Тихата или шумната работа на дизела не идва от помпата,а от редица други/точни или неточни/ параметри.За да увеличиш мазането на помпата трябва да сипеш 10л масло на един резервоар.Айде мислете малко като ги говорите тия работи.Освен да си мърляте цилиндрите нищо друго не правите,нищо,че двутактовото било без нагари.Особенно за комънрейл и помпа дюза където не се слагат никакви добавки в горивото освен тези,които се препоръчват от завода производител и то откакто излезе колата от завода,до като се движи.Ние започваме да слагаме добавки след 150к и си мислим,че правим нещо-пълна заблуда,по скоро самовнушение отколкото реален ефект.Само разтваряме смолистите отлагания и нагарите и те задръстват инжекторите,помпите,филтрите.Добавка ,която се слага една капачка на един резервоар,та това е смешно направо камо ли да е истина.

Когато беше актуален горния пост, не се реших веднага да пиша, но сега пак се зачетох и реших да съживя за 2013г вечната тема за 2Т-масло в дизела: Явно само от практика трудно ще получим еднозначни резултати: субективен фактор, самовнушение или плацебо-ефект (за да звучи уж по-научно), на част от нас ни липсва и специализирана научна подплата по темата..., но да си поначешем клавиатурите.
Отн. "аптекарската дозировка" - Това 2Т-масло, само в 5 х по-голяма дозировка, заместваше картер, маслена помпа и магистрали при Вартбурга и Трабанта. Вярно, цели 5 х по-голяма дозировка, но пък и извършваното смазване по буталата и цилиндрите е далеч по-голямо, отколкото сега очаквам да извърши по ГНП.
И още за "аптекарската дозировка": добавките за вдигане на цетановото или октановото число са даже в по-малки дози, но действат. Там поне ефектът може да бъде измерен.
Та се надявам и тука да помага.

Отн. смазване на ГНП: Вярно, дизелът (ако е смесен с биодизел поне 2-3%) е далеч под препоръчванатаи допустима от ГНП-производители максимална стойност на HFRR. Но изискванията по закон към HFRR на дизела са около или даже над тази препоръчвана стойност. И Лукойл произвежда дизел по стандарта (защо да се набутва с допълнителни присадки за снижаване на HFRR). Но този стандартен дизел е достатъчно добър за ГНП само ако е смесен с биодизел. А ако улучим партида без биодизел, или ако цистерната е замърсена (преди това е возила бензин или някакъв разтворител) и HFRR е скочил нагоре? Говоря за нежелателни, но възможни технологични замърсявания. И се надявам, че поне по големите вериги няма кръщавания. Затова аз поне приемам 2Т-масло в нафтата като малка презазстраховка към ГНП и инжекторите.

Отн. почистващо свойство на 2Т: било е като полезен страничен ефект от 2Т при първите CR-ГНП. Счита се, поне по форумите, че наистина има детергенен ефект. Сигурно детергенът влошава смазването, но се надявам това да е отчетено при композицията на 2Т. Все пак първичната му задача е да бъде единственото мазително средство при 2Т-двигателите.

Отн. намаляване на шума: По форумите пишат, че се усещало. Лично аз не съм забелязъл, но и нямах предишен опит със същата кола и двигател. Слагам и 2Т от нова, и нямам сравнение как би звучала "невкусила" 2Т. Сега ако пропусна 2Т при зареждане, имам чувство, че звучи една идея по-гърлено(дрезгаво) при ускоряване от ниски обороти. Освен ако не си внушавам.

Отн. отрицателни влияния: Ами сигурно има някакви; пълно щастие няма! Въпрос на лична преценка и компромис. Възможности:
- последните CR с понижено налягане са по-чуствителни към дозировката
- евро-5 може да са по-чуствителни към евентуално наличие на сяра в 2Т
- при някои марки специалното "гориво" за регенерацията може да не се "понася" с 2Т
- евентуални проблеми при градско с чести прекъсвания поради спиране и незавършване на фазата на регенерация
- опасения от клеясване на инжекторите

И пак да повторя: всеки сам преценява и решава.
И да кажа: не съм двигателист, нито съм горивник. Може обясненията да са лаически или неточни. Да перефразирам табелата над пианиста в американския бар из Дивия запад: "Моля не стреляйте по пишещия. Толкоз чел (из пресата и мрежата), толкоз знае, толкоз пише"

И през 2013 безаварийно на всички (със или без 2Т-масло)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2013, 12:02 
Offline

Регистриран на: 11 Яну 2013, 14:33
Мнения: 6
Здравейте, по темата за двутактовото масло в дизеловото гориво ще цитирам един мой познат, който ежедневно се занимава с дизелови двигатели в хиляди пъти по-скъпи от двигателите на нашите автомобили :
".....Чудесна тема . Аз съм корабен механик на плавателен съд с 4тактови двигатели и то относително нови (2004-модел), комън рейла ни е на 2600 бара. Горното е само интродукция към следващите редове за да се знае от къде идва компетентността ми ( освен от това че съм учил месеци за горива и масла и съм имал бая изпити по темата ). В момента с нов закон действащ от 2009 с гратисен период 1 година, всички пристанища в северна Америка и Е.С. нямат право да зареждат гориво със съдържание на сяра над 0.02ппм (частици на милион) за сравнение на предишният кораб на който работих в Египет сме зареждали гориво с концентрация на сяра 0.8ппм тоест 40 пъти над сегашните регулации. Въпросът е какво се получава в действителност - сярата се съдържа с нефта в различни количества, например в сорт Брент е в минимални и преди трябваше да се ДОБАВЯ СЯРА, в петрола, защото както отбеляза един колега по горе сярата е смазочният материал на горивната апаратура, в съвременните дизели визирам тези на който работя, прецизната двойка в дюзите се изработва от кристали, нимоник и други материали, който имат невероятно дълъг живот и близка до нулата степен на износване, тука идва и момента където горивната помпа идва като слабо място, дори на двигател 2004г. помпата изисква доста активно смазване, поради факта, че не е законно да се смеси преминаващото гориво с масло ( Еко норми) а новият MGO(marine gas oil) е с твърде малко сяра за да осигури адекватно мазане, се използват добавки заместители на сярата и в моя ли1ен случай това е liqui moly - blei esteraz, това е продукт познат на някой фенове на ретро автомобилите, чиито помпи (бензинови в случая) не могат да работя без олово в горивото, а оловото е също лубрикант за горивната система. На мен лично ми се налага да наливам на всяко зареждане на кораба по 300л. добавка в горивото за да се справя горивната система. Доста се отклоних от колите, но случая в момента в Европа, колкото и да е фрапиращо е че корабното гориво е с пъти по-малко сяра от това на автомобилите, причината е че корабната индустрия се обслужва от специалисти и ясно определени правила, а ако се съкрати драстично нивото на сярата в автомобилното гориво доста хора със стари автомобили ще им стане гадно, защото няма да са разбрали и няма да са си купили присадки за горивото. Аз лично имам ситроен 2008г. 1.6 дизел с комън рейл и се интересувах живо преди да го купя с какво е мин. ниво на сярата в горивото от което се нуждае колата, за да работи без аварийно и от ситроен след 10 тина дена ми отговориха 0.02 - което е новите Евро норми, което ясно показва, че новите коли се произвеждат по този стандарт, не знам кога ще навлезе и за автомобилното гориво, някой трябва да се разрови в сайта на лукойл за да види нивата на сяра за момента. Един колега беше написал по горе, че сярата става на сярна киселина в двигателя, а за да се получи този доста неприятен ефект на който съм бил свидетел е нужно още едно много важно нещо - вода, тоест ако няма вода в горивото или кондензация в цилиндрите е невъзможно получаването на сярна киселина в двигателя. Единственият вреден ефект от сярата са въглеродните отлагания по буталата и клапаните, който са пропорционални по количество, на количеството сяра в горивото и продават присадки да се изчистят ( незнам до колко работят, от опита си съм разбрал, че скрабката и телената четка са най- добри). Извода е че ако сте собственик на доста стар дизел е добре да проверите толерантността на горивната си система към съдържанието на сяра в горивото и ако горивната апаратура изисква по голям процент с две ръце препоръчвам liqui moly - blei esteraz. А за това че някой монтьори казват, че гпвн се разваля от сяра, просто не е вярно. Аиде със здраве. "

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Следващия цитат е мой превод за форума офроуд:
"...Ето това намерих в един немски форум:

2-stroke oil and diesel

Due to the pollution control measures of the EC diesel-oil is nearly sulphur free and contains up to 5% of bio-diesel. Sulphur has the property to grease the high pressure injection pump and the injectors. Without sulphur, the reduced greasing property of the new diesel has already shown negative impacts on the long-term stability of the injectors and the high pressure pump. The pump manufacturers have tried to react by lining the moving parts of the pumps with Teflon or other suitable material. However, the long term stability is still not achieved as with the old (sulphur contained) diesel.
The engine research centre of a well known German car manufacturer has conducted some long term tests of diesel additives to find out whether any one of them will have an impact on the long term reliability of the diesel engine components. This introduction to explain were my information comes from.
The results of this research: any diesel additive of any manufacturer presently on the market is not worth the money!
BUT: 2-stroke oil, which we use in our motor saws, lawn mower or in 2-stroke motor engines has shown to have an extreme positive impact on diesel engines, if such 2-stroke oil is added to the diesel in a homeopathic dozes of 1:200. In practical terms: 0,300 litre of 2-stroke oil into the 70l diesel tank. The 2-stroke oil will be absorbed by the diesel (emulsion) and grease every moving part of the high pressure pump and the injectors.
Besides this, the 2-stroke oil will keep the diesel engine clean, as it burns cleaner as the diesel itself.
In other words, the 2-stroke oil has a much lower ash-content as diesel, when burned. This proven fact delays the DPF (diesel particulate (soot) filter) to clog, and the "burn free" process of the DPF will be much less.
One more information: in Germany we have to present our cars every 2 years to the TUV - Technical Supervision Organization - who will check, amongst others, the pollution of petrol and diesel engines.
The measured cloud factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil has been 0,95.
The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of nearly half of the soot particles.
Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the mileage by 3-5%.

To all:

Fill in 0,3 liter of 2-stroke oil with every tank filling. You will notice a surprisingly big difference in the smoothness of your engine running, the noise level is reduced, particularly when the engine is cold, and the fuel economy will increase besides the described other advantages.
The 2-stroke oil I can recommend from my own experience (value for price) is the Liqui Moly 2-stoke oil, semi-synthetic, Product no. 1052 (blue plastic bottle). The use of 2-stroke oil is recommended also for diesel engines without DPF. If you forget to fill in the little dozes of 2-stroke oil - no problem. Just fill it in the next time.
Everybody who has used the 2-stroke oil in his/her diesel engine has confirmed that they could not have done better.

Do not use fully synthetic 2-stroke oil, as too expensive, and you do not really need this high quality for your purpose. Semi-synthetic will do.

The use of 2-stroke oil in the diesel will under normal circumstances not be evident, as the 2-stroke oil will be absorbed by the diesel by forming an emulsion, which will not separate.
As I have said, we have to undergo every 2 years a pollution control inspection by our TUV, and the emission values as measured are by far better with use of 2-stroke oil than without. I have not come across any case in which a car manufacturer has waived its guarantee obligation for cars which have used this 2-stroke oil (of course, not knowing this).
Dismantling the test diesel engines after the 2-stroke oil test has revealed that such engines have been in an extraordinary clean and top condition. So why should any car manufacturer have any reason to waive any guarantees (for whatever technical reasons) if the concerned engine is otherwise in a clean and top condition.

Why car manufacturers do not recommend 2-stroke oil

You may all know that Mercedes Benz have conducted in 2007 a long distance reliability test with a number of Mercedes E-Class 320 cdi from Paris to Beijing. Due to the fact that the diesel quality in East European countries, Russia and China does not meet the DIN requirements, and Mercedes did not want to take the risk of their engines to flop due to lousy fuel, the total tour has been accompanied by diesel tanks to re-fuel the E-Class cdi's. Selected members of the Mercedes clientele could apply to participate in selected parts of this test-tour, and advocates and notaries had to certify the correctness of this long term reliability test.
Although Mercedes does not like it published or made public, it is a fact that the diesel-fuel used for this test did contain 2-stroke oil to grease the high pressure pump components and to keep the engines clean during this marathon.
Why our car manufacturers do not officially allow the homeopathic addition of 2-stroke oil to the diesel fuel has many reasons, mostly of legal nature. Besides this, which car manufacturer has any interest in excessive reliability of their engines? Their repair shops will have great problems.
Meanwhile the "2-stroke-oil to diesel" issue has attracted the interest of a number of Universities in Germany, as this 2-stroke oil has shown to have amazing properties if added in a small dozes to diesel fuel (1:200), especially the positive impact on air pollution, reduced fuel consumption and improved long term reliability of the diesel engine. The pro and con discussions will go on for a while. But as soon as an academic report has been published by one of our Universities, this will change very fast.
By the way: all car manufacturers reject the addition of any fuel "additive" in their cars, and warn that guarantee MAY be affected. Nobody says, that guarantee WILL be rejected. 2-stroke oil in its properties is not an additive, as you add oil to oil if you "dope" you fuel with a dozes of 2-stroke oil. The dozes of 2-stroke oil in your diesel fuel is very difficult to analyze, as every (chemical) analysis has the main function to identify substances which are harmful. But 2-stroke oil has proven not to be harmful at all, on the contrary!


Да ме прощавате за нескопосания превод:

2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!

П.П.П.След това , което видях в помпата за високо налягане аз също подкарах на добавка масло в дизела.С комонрейл двигател съм.Не усещам забележима разлика в динамиката, а колкото до пушенето и разхода на гориво - първото напълно отсъства, второто ме задоволяваше и преди и сега.Освен това съм сигурен, че дизеловото гориво спокойно носи да 10 г. на литър каквато и да е чорба( масло, бензин,керосин,спирт) без поява на нагар по инжекторите и прочие.
Аз лично за сега ще се придържам към съотношение 1:200 и масла с минимална сулфатна пепел и алкалност. "

Аз лично от 4 години карам Алфа 145 1.9 ЖТД и системно използва двутактово масло и керосин ( през зимата) за добавка.Въпреки апокалиптичните писания по форумите - какво щяло да се случи с инжекторите ми, ЕГР,помпата за високо налягане и т.н. Нищо не се случи за пробег от 100 000 километра за 4 години.Напротив двигателя си работи перфектно и понеже имам близък роднина с автосервиз в разни скучни съботи и недели си човъркам при него колата - последната проверка на ЕГР-а показа, че е чист и работи добре. А заради неговия интерес дали двутактовото масло скапва инжекторите през 20 000 км ги сваляме и проверяваме - до тук състоянието им е перфектно.Колата е с неустановени километри, аз съм и навъртял 100 000 за последните 4 години.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2013, 14:18 
Offline

Регистриран на: 11 Яну 2013, 14:33
Мнения: 6
Прикачени файлове:
diesel additive test.pdf [121.54 KiB]
113 пъти
Andonov написа:
brum написа:
"Модерната" нафта е с ниско съдържание на сяра. А с това ниско съдържание на сяра се губят и смазочните свойства. Биодизелът като добавка към горивата компенсира в голяма степен...


Не ниското съдържание на сяра намаля смазочността на нафтата, а технологията при извличане на сярата, намаля смазочността.
Това го знам от лаборант в Нефтохима.

А био дизела нищо не маже. Даже е много агресивен. Немците го доказаха (четох преди в нета), че мотор каран на биодизел му се намаля ресурса с 50%.


Биодизела маже и то много по-добре от повечето добавки.
Обърнете внимание на резултатите от теста - първа позиция и 7-ма позиция!
Поздрави!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2013, 17:12 
Offline

Регистриран на: 14 Сеп 2011, 15:10
Мнения: 2
Доброто "мазане" е безспорно слънчевата страна на биодизела. Агресивността му, особенно към обикновенни гумени уплътнения - една от сенчестите му.

Сяра, олово - смазване: Както писа Андонов, смята се, че не сярата смазва, а съединения (определени парафини), които по принуда се извличат от нафтата при нейното изчистване от сярата. И че именно тяхната липса, а не на сярата, са причина за лошите мазилни свойства на нискосерните дизели.
Но сярата, както и оловото, помагат за омекотяване на чукането на вентилите в леглата им. Звучи ми логично, защото преди 25г., когато с безоловните бензини се появиха и добавките за заместител на олово, единственият проблем бяха клапаните на по-старите коли. При тогавашните бензинови помпи въобще не се говореше за необходимост от допълнително смазване.

И като хипотеза защо оловозаместителните добавки помагат при комън рейла: Може би те омекотяват чукането на иглите в инжекторите??? Особено при голям корабен дизел? Сигурно инжекторът му, или поне движащата се вътре игла, не достига теглото на клапана на москвич, но си мисля че е доста по-голям от нашите. Само идея, без фактор за достоверност!


Келтис, не си ли зарибил някой със стар дизел да ползва 2Т-масло и да му снимаш инжекторите преди и след 10-15000 км "профилактика"? Би било интересно да се покаже почистващият ефекг на 2Т. И определено ще има фактор за достоверност.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2015, 09:54 
Offline

Регистриран на: 11 Май 2012, 07:07
Мнения: 28
Темата е доста стара, но аз да си кажа :p Като патувах сега за празниците ми изпаднаха 6 литра отработено масло, които сипах в ауди аел, имаше около 15/20 литра нафта в него. Значи колата стана друга, имах чувството че се движи с лекота. Също така имах притрисане от 1900 до 2200 което почти изчезна. Мисля да почна да наливам масло всеки път вече ....


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2015, 01:15 
Offline

Регистриран на: 20 Окт 2009, 17:26
Мнения: 1827
Браво! А т'ва отработено масло как го почисти от металните стружки дето остават в него след работата на мотора :) ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2015, 07:10 
Offline

Регистриран на: 11 Май 2012, 07:07
Мнения: 28
Никак!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2015, 07:30 
Offline

Регистриран на: 20 Окт 2009, 17:26
Мнения: 1827
Добре. Да имаш едно на ум. Филтрите са маслото уж са по-груби от филтрите за горивото.

Имам познати със сервизи дето ползват маслото като гориво на печките в сервиза, а си карат колите на пропан бутан. Може би има някаква причина за това :) .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Апр 2015, 07:43 
Offline

Регистриран на: 11 Май 2012, 07:07
Мнения: 28
Минах го на 2 бояджииски филтъра, аз няма да карам на такова масло(сложих го за пиниза, просто имаше и що да не тествам). Имах предвид, че с маслото работата на двигателя се промени.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2017, 16:45 
Offline

Регистриран на: 11 Яну 2013, 14:33
Мнения: 6
lglogan написа:



Келтис, не си ли зарибил някой със стар дизел да ползва 2Т-масло и да му снимаш инжекторите преди и след 10-15000 км "профилактика"? Би било интересно да се покаже почистващият ефекг на 2Т. И определено ще има фактор за достоверност.


Станаха 8 години каране на 1.9 JTD все с добавяне на 2Т масло. И километрите се удвоиха до ден днешен нямам грижи с инжектори и помпа.
А стар дизел не съм търсил за тестове те и без това си слагат 2Т масло в нафтата - 1.9 тди Поло на шурето.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Професионален чиптунинг на Диностенд