Дата и час: 16 Авг 2017, 22:45

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2017, 19:14 
Offline

Регистриран на: 06 Фев 2017, 13:13
Мнения: 21
Колеги да обясня по подробно случката... Прибирам се от работа колата вървеше нормално без проблеми, прибрах се до нас и след час излизам паля колата 15, 20 секунди работи на място и изгасна. От този момент нататък колата не иска да запали. Днес свалих кората и какво да видя... Последната дюза е омаслена по буксата и корпуса. Развих и я извадих. Вътре където ляга дюзата до доло всичко беше във боклуци и масло предполаг можеби нафта макар че няма мирис. От какво може да е проблема? Имам и един много важен въпрос... Счупи ми се пластмасовото щуцерче за обратната нафта... Продават ли ги по магазините???


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2017, 12:12 
Offline

Регистриран на: 06 Фев 2017, 13:13
Мнения: 21
Проблема се оказа в запушен дпф филтър. Премахнах го и запалих колата без генерацията. Изчисти се и грешката. Сега ще видя тия дни да одрежа накрайниците на филтъра и м/у тях да заеаря тръба и ще видим без филтъра премахнат само механично дали ще има проблем. Ако ми излезе грешка ще трябеа да го премахна и софтуерно. Някой знае ли как се премахеа софтиерно и ако да как става?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2017, 10:02 
Offline

Регистриран на: 06 Фев 2017, 13:13
Мнения: 21
Така да обясня какво се случи с лъвчето... Паленето явно не е само от фап-а.. Системата има въздух.. Като напомпя нафта от помпичката излиза много въздух от маркуча за обратната нафта и се чува едно къркорене ли как да го обясня от дясно на двг-то някъде до акумулатора... Къде може да е проблема??? Някой имал ли е подобен проблем?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2017, 22:02 
Offline

Регистриран на: 06 Фев 2017, 13:13
Мнения: 21
Така... То е ясно, че сам си пиша, но ще завърша темата тъй като може да е полезна на някого. Проблема с паленето се оказа въздух в системата. Проблема се оказа във горивния филтър.. Отдоло на филтъра има един щуцер където се пада клапан, ако налягането се вдигне повече от необходимото в системата от там да разтовари... Таа клапана се е прецакал и е постоянно отворен и от там дърпа въздух в системата... Решението смяна с нов горивен филтър.

ТЕМАТА МОЖЕ ДА СЕ ЗАКЛЮЧИ, МАКАР ЧЕ ТО НЯМА ЖЕЛАЕЩИ ДОРИ И ЗА СПАМ ДА ПИШАТ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2017, 11:27 
Offline

Регистриран на: 16 Яну 2012, 11:10
Мнения: 34
Местоположение: ПКБ
Тоя форум отдавна е умрял,тотално.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Професионален чиптунинг на Диностенд