Дата и час: 14 Дек 2017, 09:08

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 01:21 
Offline

Регистриран на: 07 Ное 2010, 23:43
Мнения: 2
Здравейте Колеги,
става въпрос за BMW 525dA 177ps по ВИН;03.2006г. От известно време колата ми се струва мудна, при гледане на живи данни в INPA-та даденото от автомобила налягане на турбото не отговаря(доста по-малки са стойностите с около 200 единици) на исканото от компютъра, примерно при подаване на газ DDE-то иска 1600 единици,а турбото прави 1400, при пълна газ исканото е 2300, а даденото е 2100 и така и не прави повече,не достига исканите :(, при по-малките искани си ги прави със забавяне доста,което не е добре и не е приятно! Всичко друго си е ОК - налягане на рейла-ОК,Дебитомер-ОК. При по-голям товар,примерно при изкачване на баир с пълна газ,колата влиза в авариен режим, гасиш я , палиш и пак си върви, със същото изоставане на единиците де. В този случай записаната грешка е:
Прикачени файлове:
df01.jpg
df01.jpg [ 183.19 KiB | Прегледано 148 пъти ]

Прикачени файлове:
df02.jpg
df02.jpg [ 185.06 KiB | Прегледано 148 пъти ]

Преди около година и само един път ми излезе и тази, но от тогава не се е показвала(малко съм я скалъпил,но... :)
Прикачени файлове:
df03.jpg
df03.jpg [ 132.69 KiB | Прегледано 148 пъти ]

Според грешките най-вероятно е да е от ел.клапана за управление на турбото, гледах го при запалване на колата си прави доста голям ход. А вариантите според мен са:
1. Задръстена геометрия на турбото,заради предимното ми градско каране.
2. Прецакан ел.клапа - не пренадува ,а не прави достатъчно налягане.
3. Спукан турбо път(маркуч)
4. Изпускателния ми колектор е за смяна, но не ми се вярва да е от него(имах и 530d,пак е60, и с прецакан колектор нямах никакви отклонения в исканите и дадените стойности на турбината.
5. Задръстени катализатори,ДПФ... отзад гърнето ми е като ново, нямам грам опушено или сажди и не изпушва въобще, записани грешки за ДПФ нямам.
6. Незнам за МАП сензора дали може да е от него.
Ще съм благодарен на всякакви предложения !


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 14:28 
Offline
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2009, 00:20
Мнения: 123
Местоположение: Видин
в инпа има живи данни, една от последните опции, виж турбо,дебитомер и рейл и кажи какво прави на пълна газ


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017, 02:19 
Offline

Регистриран на: 07 Ное 2010, 23:43
Мнения: 2
Благодаря Колега, аз в предишния си пост съм написал...налягането в рейла-перфекто отговарят дадените на исканите стойности, дебитомера също, само че турбото изостава дадените спрямо исканите стойности, примерно при искани 1600 дава 1400, при 1300 дава 1100 , при пълна газ иска 2300 единици ,но турбото прави 2100 и не може повече колкото и да я държиш до ламарината :) Ако се оправи все едно ще съм със чип :) те толков вдигат налягането на турбото маперите с около 200 единици . Таааа ако се оправи всичко да си е наред и сложа чип....ще съм с два чипа ... малко в кръга на шегата ! Предложения от какво може да изостава турбото,освен изброените от мен ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Професионален чиптунинг на Диностенд