Дата и час: 14 Дек 2017, 09:11

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2016, 23:41 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2009, 21:32
Мнения: 358
Местоположение: Стара Загора
Здравейте!

Колата е Audi A3 1.9TDI ASZ 131.

На 3-та 4-та 5-та 6-та при натискане рязко на газта колата не ускорява добре и се получава нещо като прекъсване на моменти.При плавно натискане на педала колата не прекъсва и като че ли ускорява доста по-добре.Като цяло колата се усеща леко мудна.На високите скорости започва да тъпче осезаемо.До момента е пробвано с: проверка на турбо пътищата,почистване на помпата(цедката) в резервоара,подмяна на дебитомера за проба от друга кола,геометрията на око се движи добре,ЕГР беше изолиран вече не е.
Преди няколко месеца колата строши турбина и беше сменена цялата средна част.Понеже колата тогава не беше моя не знам дали е настроен актуатора правилно.Колата не изпушва което за мен е странно и като цяло преди да счупи турбината вървеше доста по добре.

Прилагам лог на 3,8,11 канал и снимки на каналите.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Прикачени файлове:
Copy of LOG-01-003-011-008.xls [39.5 KiB]
34 пъти
Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2016, 15:17 
Offline

Регистриран на: 01 Апр 2016, 13:29
Мнения: 2
Колега, според мен EGR клапана е заминал. Нещо много високи стойности - 430 показва.
И какво означава "Беше затапен вече не".


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2016, 18:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2009, 21:32
Мнения: 358
Местоположение: Стара Загора
Затапен механично с пластина.Вакума му си седеше.

Нещо по лога?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2016, 19:53 
Offline

Регистриран на: 01 Апр 2016, 13:29
Мнения: 2
Ми не знам, според мен добре си надува, но това е мое мнение!
Някакви грешки набива ли?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2016, 20:24 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2009, 21:32
Мнения: 358
Местоположение: Стара Загора
Не няма грешки


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2016, 00:39 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2009, 21:32
Мнения: 358
Местоположение: Стара Загора
Никой ли няма идея къде да търся проблема?

Единствения проблем който имам е с това,че ми се включва ABS на ниска скорост.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 11:04 
Offline

Регистриран на: 10 Окт 2017, 10:10
Мнения: 1
Извиняваи колега ако си разбрал какъв е проблема би ли споделил от какво се дължи това прекъсване. Защото и при мен е абсолютно същата работа ходих на диагностика сумати и сервизи обиколих и никои не може да ми каже от какво се дължи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017, 19:15 
Offline

Регистриран на: 20 Мар 2011, 18:57
Мнения: 15
Кабелен сноп на дюзите..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2017, 21:37 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2009, 21:32
Мнения: 358
Местоположение: Стара Загора
След като хвърли турбина и сложих друга проблема изчезна


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Професионален чиптунинг на Диностенд