Дата и час: 19 Фев 2018, 21:14

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 19:14 
Offline

Регистриран на: 21 Мар 2016, 20:11
Мнения: 1
Здравейте колеги. Колата ми е на 250 000 км по километраж, при мен е от около 70 000. Шарана е 98г. и ръчни скорости. Откакто го имам гори около 3 литра масло за 10 000 км и пуши леко синкаво през аспуха. Пали при температури -15, -20 без да се замисля. Карал съм с много масла 5в40 ,10в40 и 15в50, но винаги го гори. За мен е турбината за смяна и точно тук искам вашата помощ. Как се сваля това животно с целия колектор или без ( които знае е много тясно зад мотора на Шаран и няма достатъчно място за оглед). Другото което ме интересува тази турбина с каква друга мога да я заменя по- голяма, която да пасва директно? Изобщо всякакви варианти покраи турбината ще са ми полезни, защото смятам да го засиля. По неведоми пътища дори помпата се здоби с 11 мм. елемент.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Професионален чиптунинг на Диностенд