Дата и час: 12 Дек 2017, 03:45

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 07 Сеп 2017, 23:24 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 21:31
Мнения: 147
Здравейте с какво съпротивление мога да премахна мап сензора за проба? Имам проблем и той се изразява в това, че колата изключва турбото за секунда и го пуска пак като е под голям напън. Колата е с 2.5 турбо дизел с турбо от 3.2 и ремап надува на 1.8 толкова е и зададено при ремапа. Колата до 3-та предавка няма никакви проблеми дори до 5000 оборота на 4-та след 4000 както надува на 1.8 за 1 сек слиза на 0.5 после пак отива на 1.8 после пак 0.5 и пак 1.8 на 5-та същото нещо. А в баир дори на 3-та с пълна газ го прави този номер. И искам да опитам да ампутирам МАП-а и да видя какво ще стане тогава, но не знам с какво съпротивление да пробвам?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2017, 00:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 21:31
Мнения: 147
Забравих да напиша МАП сензора е Денсо с 3 кабела номера е > 0115420717

https://s26.postimg.org/881dep38p/L3_Bo ... 5qc_Gc.jpg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2017, 18:58 
Offline

Регистриран на: 31 Окт 2014, 12:38
Мнения: 8
Как да го премахнеш ? Какво ще постигнеш ?
Мап сензора не е за украса :)
Най просто мапа представлява два резистора свързани последователно , като единия резистор си променя своето съпротивление зависимост от налягането . Единия край е свързан към маса а в другия към еталонно напрежение , а по средата е изхода към компютъра който мери напрежението т.е. получава се делител на напрежение .

Имаш ли манометър ? Лог файл ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2017, 19:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 21:31
Мнения: 147
warworld написа:
Как да го премахнеш ? Какво ще постигнеш ?
Мап сензора не е за украса :)
Най просто мапа представлява два резистора свързани последователно , като единия резистор си променя своето съпротивление зависимост от налягането . Единия край е свързан към маса а в другия към еталонно напрежение , а по средата е изхода към компютъра който мери напрежението т.е. получава се делител на напрежение .

Имаш ли манометър ? Лог файл ?

Нямам нито едно, но искам да видя без него дали ще забива пак така колата, защото съмненията ми са, че той е виновен. И бях гледал, че на vw с съпротивление лъжат дебитомера да дава май макс стойности колата започва да пуши, но и върви, тоест искам да пробвам нещо подобно тук тя и сега си пуши доста, но това забиване ме побърква и съм сигурен, че той е проблема няма друго какво да е и то самият той си е здрав, но май лимита му е 1.6 бара а аз карам на 1.8


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2017, 07:56 
Offline
diesel man
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2008, 21:02
Мнения: 2255
С мапа няма как да стане както с дебитомера, защото стойноста ще е постоянна и ще има разлика в исканото налягане, което ще доведе до авариен режим.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2017, 20:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 21:31
Мнения: 147
Andonov написа:
С мапа няма как да стане както с дебитомера, защото стойноста ще е постоянна и ще има разлика в исканото налягане, което ще доведе до авариен режим.

Тоест единствения вариант е да търся мап който е за повече барове ли? Мислех, че ако сложа съпротивление на + и на този за информацията да дава максимална стойност /която не знам каква е за това не знам с какво съпротивление да пробвам/ няма да се получи така ли :(


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 07:37 
Offline
diesel man
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2008, 21:02
Мнения: 2255
Ако слагаш по-голям МАП, задължително да се оправи софтуерно, защото ще отчита едно а реално турбото ще надува повече.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2017, 22:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 21:31
Мнения: 147
Дали подобен МАП ще върши работа /след настройка от ремапера/ >> http://tuningshopbg.com/117/130/650.html колата е с хибридно 2260 и ще се кара на 2.5 бара.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2017, 23:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 21:31
Мнения: 147
Намерих инфо до 2.8 бара работи коректно фабричния мап :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Професионален чиптунинг на Диностенд